Rajt Csopak magasságában volt, a kreuz bója a félsziget csücskétől kissé északi irányban helyezkedett el, a part vonzási körén kívül.

A mezőny eleje közép vonaltól lee bója irányába sorakozott fel a rajtvonalon. Ezek egy része a rajt után jobbcsapáson haladt tovább, a többiek a rajt utáni azonnali kifordulást választották. Mindkét megoldásból egyformán jól lehetett kijönni, jobbról, és balról is voltak igazítást segítő lengések.

Hatszélben a menetirány szerinti jobb oldal fizetett, itt több szél volt.

Második cirkálóban 3 bft körülre csökkent a szél, továbbra is inkább a tengelytől balra cirkált az élmezőny.

Hatszélben sem volt változás.

Harmadik cirkáló szakaszra 2 bft-ig gyengült a szél, és jobbra fordult, a hullámzás viszont tartotta magát. Balcsapáson könnyen áttörhetőek voltak a nagy hullámok, jobbcsapáson viszont néha áldozni kellett az élesség kárára, különben a méretes hullámok kézifékként funkcionáltak.

Futam sorrend:
1. Bödör-Koleszár
2. Varjas-Kutassy
3.Rybacek-Kopriva
4. Fluck-Székely-Gyökössy
5. Mohos-Molnár
6. Szentpéteri-Hajdú

A szél nem engedett további érvényes futamot lebonyolítani.

Összesített eredmény 3 futam alapján:

1. Rybacek-Kopriva
2. Sivy-Moucha
3. Fluck-Székely-Gyökössy
4. Gmeiner-Kő
5. Toronyi-Békés
6. Szentpéteri-Hajdú

Kedd 9.00 rajt.

A második nap képei a galériában!