Első nap
Szél a sziget felől fúj a kikötőnk háta mögül. Áramlás kb szél irányából érkezik és baromi erős. Kreuz jobb oldalról teljesítendő, aki balról érkezik a gyenge szélben az elhal. Úgy mint pl Májó. Villamosék, Nyestiék villannak egy haton belülivel. Ezt kiegészítik egy másik jó, illetve nem rossz futam eredménnyel és mindjárt két magyar is a tízben. Sőt! Villamosék előtt csak két hajó, nevük mellet egy hármas szám van. Mindenki gratulál nekik, óriási az öröm, ezt már nem veheti el senki, ez már történelem. Robiék szintén mennek egy nagyon jó 10. helyet.
Második nap
Fúj a szél. Iránya az első nap ellentéte. Nem az van, amit várnál. Olyan pöffösek a körülmények, mint Agárdon, és a szél terjedése a Fertőhöz hasonlítható? Egyszóval figyelni kell. Elég egyszer elbambulni, egy szélváltót kihagyni, egy erősödés mellett elmenni és elment 10 hajó. Nem túlzás. Robiék mennek egy 14. helyet, Gabiék sokszor elől hajtanak, de egy-egy kis kihagyás miatt visszaesnek. Van jó 3 rajtunk. Első futamban 5. helyen érünk be, sok minden történt, nehéz volt a pálya , de negyon tudtunk figyelni. Második futamban is végig sanszos a 10-en belüli hely, de a második kreuz elején nem fordulunk ki egyből jobbra, bal oldalon elmegy a szél, ráadásul jobbra fordul és mezőny mögöttünkből előttünk. Óriási a csalódás, szépen vitorláztunk, de kezdő csapat vagyunk tele apró-nagyobb hibákkal. Harmadik futamban jobban figyelünk, nagy hibát talán nem vétünk, 9-nek futunk be.
Pénteken fúj a szél, későn visznek ki, eláll a szél, az eső nem, nem volt jó nap.
Harmadik futamos nap (szombat)
Kis szélben futunk ki, lassan erősödik, a 3. futam végére fekete a víz, érzésre nagyon fúj. Egyesek 22 mások 30 csomót is mondanak. Nem mértük, nem tudjuk, de csattogott. A pálya nehéz. Az erős szél ellenére is nagyon pöffös, jobb oldalon általában erősebb, ott viszont az áramlás tol lefelé a bója felé jobbcsapáson. Bal oldalon a vége laylineon a bójától kb 200 méterre balra pörög pöffel. A pálya kb 4 részre osztható szélváltók szempontjából. A mezőny gyors. Hátszélben először jó a terelő után egyből kihaulzolni és a jobbról jövő friss széllel tengelyben vagy tengelyhez közel levitorlázni. Jobbról jól védhető a balos kapu belső helye is. Harmadik futamtól viszont a hátszél jobb oldala szelesebb, gyorsabb. Spookék négyszer megmutatják a kreuz utolsó felpörgését és a kedvező áramlást mire elhiszem, hogy a kreucz bóját nem jobbcsapáson kell leküzdeni, mert az - 4-5 hely. 12, 13 meg még valami helyeket megyünk. Sokat keringünk 10-en belüli helyeken, de a végére métereken elcsúsznak a fejben erősebb egységek. Spookék kétszer megvernek. Utolsó futamból kióv a török, így a 15. hely megváltozik 18-ra. Két futamban önként vállaltunk még két büntető fordulót. Egyszer befutóból kellett visszajönni, egyszer a befutó szakaszban spi le, 360 majd befutó. Jó edzés volt, várjuk a jövő évet, hogy megküzdjünk mindenkivel.
Nem mellesleg: Büszke vagyok Barnabásra, hiszen 12 nap kalózos gyakorlattal teljesítettük az EB-t.