A korábbi napokhoz hasonlóan ismét bejelentkezett a három magyar egység egyike, hogy megosszák személyes élményeiket, tapasztalataikat. Álljon itt néhány sor a friss Európa bajnok Majthényi Szabolcstól:

„A mai napon három futamot rendeztek. Mire kiértünk a pályára, már kettes-hármas szél fújt, ami aztán még jobban befrissült. Az első futamban a BMW-vel a nyakunkon rajtoltunk, és nagyon szorosan értünk fel a bojához. Hátszélben a bajor herceg is nagyon közel került, de sikerült elsőnek fellúvolnunk. Innentől nagy küzdelem árán tartottuk meg az első helyünket, mert öten kevesek voltunk a szélhez. Második a BMW lett, harmadiknak a herceg futott be a Picabo előtt.

A következő futamban már indokolt lett volna a fock, de az nálunk nem volt, ezért nem kellett gondolkoznunk a vitorla cserén. Már voltak 18-20 csomós pöffök, de szerencsére nem voltak hullámok. Így túl tudtuk élni az első kreuzot, bár elég gyengén taktikáztunk. Hatodik helyen húztunk spinnakert, és folyamatosan zárkóztunk fel az élmezőnyhöz. A lee bóját már negyedik helyen vettük, és ezt az egész cirkáló szakaszban meg is tartottuk. Hátszélben még sikerült becsúszni a BMW mellé, így belső helyen tudtunk halzolni a cél felé. A harmadik helyünk összetettben elég volt ahhoz, hogy az utolsó futamon már ne kelljen elindulnunk. Ez jól is jött mert a génuánkon egy kisebb szakadás keletkezett.

Ezzel megnyertük az összetett versenyt és az utolsó futamot már csak kívülállóként tekintettük meg, ahol a BMW nagyszerűen vitorlázva megszerezte a futamgyőzelmet. Sajnos ez is kevés volt nekik a dobogóhoz, két ponttal lemaradtak a harmadik helyről. 5. helyen a Picabo végzett.”

Az Asso99 EB végeredménye tehát: az idei Asso99 Európa bajnok a Majthényi Szabolcs kormányozta Fantomasso lett, második helyen a Bajor Herceg vezette Luitpold hajó végzett, a harmadik helyet Frike Poldo csapata szerete meg a GER 74-es számú Assoval. Negyedik lett a BMW Sailing Team Vadnai Tamás vezetésével, míg ötödik lett a Picabo, Dr. Kovács János és csapata keze munkája nyomán.