A tegnap az első napon a délután folyamán három futamot sikerült teljesítenie a mezőnynek. Az utóbbi időben elszoktunk az ennyire egyenletes és stabil széltől. Gyakorlatilag ennél a DNY-i szélnél, Füred előtt a jó helyet kell megtalálni, utána már csak csak a tengely szögét és a távolságot kell eltalálni. Ahová 14 órakor letettük a pályajeleket, a három futam után onnan is vettük azokat fel (itt is köszönöm, hogy ebben a BAHART járatok is partnerek voltak, korrektül elfértünk, de messengeren folyamatosan tartottuk a kapcsolatot a hajóparancsnokokkal, köszönöm nekik!) A 235-ös tengelyen, a döntően 8-9 csomós szélben, az első két helyen, tetemes előnnyel, a papírforma alapján a Roxana és a Suppy játszott egymással, utánuk a Natita, Pillango, Headhunter, Hunger hajók felváltva vitték a prímet.
A mai nap is remekül indult (habár a meteo előrejelzések nem voltak biztatóak), reggel szintén parti halasztással kezdődött a nap, késő délelőttre szépen kialakultak a tegnapihoz hasonló időjárási viszonyok, a szél csak 4-6 kts között mozog, a fele a tegnapinak, de délre egyértelműen jónak bizonyul a tegnapi irányszög, 210-250 között legyez a szél, ellőjük a napi első rajtot.
Hamar "lóversennyé válik a kreutz", egyértelműen és tartósan dél felé 210°-ra fordul a szél, majd perceken belül 170-190°-ról legyez, A november lobogó három hangjelzés kíséretében felkúszik a zsinórpadlásra. Halasztás. Azt mindenki tudja, hogy Füred előtt a Széplak- Zamárdi felől legyező szélre nem lehet építeni, de ma hátha...... 
170-200 között legyez, már jó 20 perce, 180°-ra  pályát építünk és bízunk a szerencsében. Az előző próbálkozás forgatókönyve megy, de most visszafelé. Az első cirkáló szakasz közepén jár a mezőny eleje, amikor minden különösebb előzmény után a déli állapot áll vissza 230-240°-ról fúj a szél.
A november lobogó három hangjelzés kíséretében ismét felkúszik a zsinórpadlásra, majd halasztás. A mezőny türelmes és empatikus (nyilván aki elöl volt az nem találta annyira gáznak a 60-70°-os szélfordulót és a félszelezést).
A nap harmadik próbálkozása 13 óra után sikerrel jár, a 4-5 csomós 230 körüli tengelyről érkező szélben ismét rajtolunk, mire a mezőny eleje eléri a pálya tetejét a szél kissé csökken és lassan mászni kezd dél felé. Pályamódosítással kezelhető a helyzet, a másodi cirkáló szakasz a körülményekhez képest jó, sajnos a mezőny végén már csak 2-3 csomós szél marad a második hátszélre.
Mára befejeztük! AP alatt Alfa, holnap folyt.köv. (talán több és egyenletesebb széllel).
A mai futam után elöl, a keresztbe verésekkel, felzárkózott az élmezőnyhöz a Natita. Mai futam győzelmével az egység biztos dobogós helyen áll, csupán 1 ponttal a 2. helyezett mögött. Az 5-7 poziciók között is minimális 1 pontos különbségek. Félidőben az eredmények a csatolt képen.