Mindkét futamra délután került sor, mivel a reggeli szélcsendben halasztással kezdték a napot, majd gyenge keleties szél érkezett, és délben hagyták el a kikötőt.
 Ez a azonban szél még nem az volt, amire a rendezők vártak, és ez be is bizonyosodott, mivel ebben nem sikerült futamot indítani, így további várakozás következett, ezúttal a vizen. Egy óra magasságában beindult a délies áramlat amit jelezte,k és stabil 10 csomós szélben indulhattak a futamok. 

A második nap két új futamgyőztest hozott. Nagy örömünkre egyből egy magyar egység, a Csoltó Ákos kormányozta hajó keresztezte a célvonalat elsőként, így fordítva kicsit tegnapi rossz formájukon, mikor is csupán egy 63. és egy 69. helyet sikerült elérniük. 

A Corinthian alcsoportban is érdekelt észt Tonu Toniste (EST 790) is belelendült a második napra, és behúzta a második futamot. Szépen vitorlázva az első hátszélben állt az élre, és onnan folyamatosan növelve előnyét 30 másodpercet vert az üldözőire. 
 
 

Tegnap az összetett első helyen álló Matteo Balestrero (ITA 693) folytatta jó menetelését, egy harmadik és egy negyedik helyet gyűjtve, további előnyre tett szert a mezőny többi tagjához képest, jelenleg nyolc pontos előnnyel várja a folytatást. 
A nap legnagyobb nyertese azonban a svájci Matteo Ivaldi és a (SUI 825), a Blu Moon csapat, akik két második helyükkel felkapaszkodtak az összetett dobogó második helyére, és ők is elég sok pontot faragtak a többiekhez képest. Tizennégy ponttal állnak a harmadik helyezett előtt. 

Annak ellenére, hogy ma az első futamban csak a 18. helyen végeztek, még továbbra is a harmadik helyen áll a brit Geoff Carveth és csapata, a Gill Race Team (GBR 694). A második futam kicsit jobbra sikeredett, ott a kilencedik helyen futottak be és így 5 ponttal jobbak még a negyedik helyzett osztrák Franz Urlesbergernél (AUT 681). 
A tegnapi tizedik helyről az ötödikre fölugró Tonu Toniste (EST 790) továbbra is vezeti a Corinthian csoportot. Öt pont az előnyük a dán Peter Warrer (DEN 779) előtt. A harmadik helyen az ukrán Vasyl Guereyev (UKR 661) foglalja el a dobogó legalsó fokát jelenleg. 
A verseny harmadik futamát is általános visszahívással kezdték a rendezők, de ez már nem számít érdekességnek, tekintve, hogy haladunk a futamokban és a mezőny egyre kiélezettebb. A második rajteljárást már szigorítva indították ami azt jelenti, hogy akik idő előtt a átmennek a rajtvonalon, azok pontbüntetést 
kapnak.
 

A baloldalon vitorlázók értek fel jobban a szélfelőli bójához, a német Jan Hossermann (GER 756) kerülte azt elsőként. A hátszél végére a németek nyakán lihegett a cseh hajó (CZE 704) és Matteo Ivaldi, ők hárman gyakorlatilag egyszerre kerülték a hátszél kaput. A következő cirkáló szakaszon a szél először balra, majd jobbra lengett, ezzel nem tette egyszerűbbé a taktikusok dolgát.

 
 
Matteo Ivaldi a bója előtti utolsó métereken vette át a vezetést cseh kollégájától, ám a vezető hajók még mindig nagyon szorosan együtt voltak.
Talán ez is lehetett Csoltó Ákosék szerencséje, hogy az éllovasok egymásra figyeltek, miközben ők a jobb szélen egy erősödést kihasználva a hatodik helyről lekerülve az előttük állókat, az első helyen vitorláztak a célba, így megszerezve a második magyar futamgyőzelmet a versenyen.

Ivaldi hozta a második helyet és az olasz Balestrero jött be harmadiknak. 
A negyedik futamban maradt a rajtnál a forgatókönyv, 6-10 csomó között lengedező szél, szintén általános visszahívás, majd a szogirított rajt és a hajók már úton is voltak. 
A lee bójánál az olasz Balestrero jött ki szépen Ivaldival egyetemben, és a baloldali pörgést kihasználva nem volt meglepő, hogy ők ketten a mezőny elején vitorláznak.
Ennek ellenére az olasz Alfredo Capodanno (ITA 636) és Tonu Toniste kerülte az első pályajelet a többiek előtt, Ivaldi és Balestrero “csak” a harmadik-negyedik helyen. 
A hátszélben Toniste jó sebességével nem kockáztatott, folyamatosan felőrölve megelőzte az olaszt és már ő kerülte elsőként a második pályajelet. Innentől kezdve taktikusan a mezőny előtt maradva folyamatosan növelte előnyét és magabiztos előnnyel nyerte a negyedik futamot. 
 
 

Ahogy az várható volt, az olasz vetélytárs a második helyen nem nyugodhatott meg, hiszen Ivaldi szorongatta hátulról. Sokáig úgy tűnt, képes lesz megtartani a helyét, azonban a befutó szakasz utolsó méterein Ivaldinak mégis csak sikeült elé kerülni. Így Ivaldi a második, Capodanno a harmadik, Balestrero pedig a negyedik lett. 
Négy futam után Balestrero vezeti az összetettet nyolc ponttal Ivaldi és további tizennégyel a britek előtt (Geoff Carveth) 

A holnapi napra élénk szelet ígérnek az időjósok, így a rendezőség három futamot tervez. A hatodik futam után a versenyzők kiejthetik az eddigi legrosszabb eredményüket, ami általában szokott izgalmakat hozni a tabellák alakulásában.
 
 
A második napról készült videó: