Kékszalag Kelet:
Kékszalag nyugat:
További információk ITT.
ANGL élő közvetítés Tőletek, Nektek! Kölön a keleti, és külön a nyugati medencében adó hajók képeit követhetitek itt nyomon.
Sok, a verseny iránt érdeklődő szurkoló tapasztalhatta: már az 55. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj rajtja utáni pillanatokban sem működött az internetes nyomkövetés, befagyott a kép, nem frissült az adat, és gyakorlatilag a verseny nagyobbik része alatt problémákkal szembesült az, aki a küzdelem állására volt kíváncsi. A rendezői nyomkövetés a verseny első néhány órája után helyreállt, és a közvetítőkhöz is eljutottak az adatok, de a nézők csak a második nap láthatták újra a követett hajókat a nyomkövetőn. Különösen érthetetlen volt mindez annak a fényében, hogy már a tavalyi Kékszalag alatt is hibásan működött a rendszer. Németh Gábort, az Airmoniq ügyvezetőjét arról kérdeztem: miért nem sikerült idén sem a nyomkövetés?
Az idén több csapatbeli problémát kellett megoldanunk, idei versenyeink sem voltak zökkenőmentesek, illetve az idei Kékszalag versenyszabálya is érdekes kérdéseket vetett fel.
Jó volt? vagy nem volt olyan jó? Most megmondhatod!
Minden évben lelkes amatőrként készülünk a Kékszalagra már tízen valahány éve. Ez idén sem volt másképp sőt, talán idén készültünk erre a leginkább.
Kifelé kecmergünk a tél szorításából! Már intenzíven jelentkeznek az „elvonási tünetek” a hajózás ügyében. A tavasz közeledtének első jele, hogy megrendezésre kerül a Budapest Boat Show. Idei díszvendég a Magyar Motoros Vízisport Szövetség. Ja, kérem, változik a világ! Viszont mi, túravitorlázók is ott leszünk!
Idén ünnepli a Nacra fennállásának 50. születésnapját. A Nacra 15 osztály Európa Bajnoksága pedig idén októberben kerül megrendezésre Balatonföldváron. A neves alkalomra a Nemzetközi Nacra 15 osztályszövetség, a Nacra hazai képviselete a Kenguru Sailing, a Magyar Nacra 15 osztályszövetség, illetve Team Kaáli katamarán csapat együttműködésben pályázatot hirdet. A pályázat tárgya, egy verseny felszereltséggel bíró Nacra 15 utánpótlás katamarán használata a 2025-ös évadra.
Február első hete, a szokásos program: túra a HidegenLégióval. Vasárnap indulunk, még előtte jó lesz egy kicsit foglalkozni a hajóval. A kikötőben is régen jártam. Lassan egy éve, hogy átköltöztem az Y Yacht Clubba. Akkorra a kikötő már elkészült, de a hatalmas parti terület leginkább az ígéret földje volt. Nagyon kellett a fantázia, hogy belelássunk az azóta megvalósult létesítmények, szolgáltatások még felsorolni is hosszú listájába. Azért a szezonban így sem volt sok fennakadás, egymás után vehettük birtokba az elkészült parti létesítményeket, és ami a legfontosabb: volt egy korán nyitó pop-up büfé kellemes választékkal. Késő ősszel, talán a tél elején még munkagépek zakatoltak a parton, mára ez a munka is bevégeztetett, lehet jönni csodálkozni!
Megjelent a nemzetközi Dragon osztály 2025-ös évkönyve, amelynek cikkei között két magyar szakember írásai is vezető helyet foglalnak el. Toronyi Bence, az MVSZ Technikai bizottságának elnöke, a Dragon nemzetközi főfelmérője a fából készült hajók felújításának felmérési vonatkozásairól írt cikket. Náray Vilmos, nemzetközi versenybíró, a magyar osztályszövetség elnöke pedig a Dragon osztály számára legfontosabb 2025. évi szabályváltozásokat vette górcső alá.
2025. February 8.
Korábban azt hittük, hogy a célban a másfél órás időkülönbség kicsi a Vendée Globe-on. Most kiderült, hogy nem.
2024. October 7.
Tizenegy éve finnezek amiből tizet nyugodtan le is tagadhatnék. Az a fajta vagyok aki minden megszerzett tudás után többet szeretne tanulni
...2020. October 30.