A videót Ladányi János készítette.
Raffica Team Kékszalag 2015

Az idei Kékszalag, a Raffica Sailing Team szemével.
Az idei Kékszalag, a Raffica Sailing Team szemével.
A videót Ladányi János készítette.
Első olvasatra szinte természetesnek tűnik, hogy az idei Kékszalag és a Gorla megnyerése után a svájci Ventilo 35 katamarán – a Team Black Jack közreműködésével – újabb sikereket zsebelhetett be. Ám ez a történet mindennek mondható, csak egyszerűnek nem.
A Kékszalag rendezése 2010-ben engedte be először a katamaránokat és az elmúlt 5 év alatt sikerült egy nemzetközi színvonalú flottát összerakni, sok lelkes megszállott és segítő partner jelentős ráfordításával.
Közel húsz óra a vízen, 198 megtett kilométer, 68 manőver, rajongók, páros verseny és sebességi megmérettetés, és ez mind-mind a 47. Kékszalag ÁRKÁD Nagydíj nevű játék keretein belül, a Black Jack fedélzetén. Az idei igazán szép, változatos és nagyon harcos tókerülő volt.
A Raffica Sailing Team nem is zárhatta volna ennél sikeresebben az idei vitorlásszezont, ugyanis a 69. Centomiglián aratott győzelmet a hétvégén. A Garda-tónál elért első helyezés az egytestűek kategóriájában már önmagában is szép eredmény, a csapat azonban történelmet írt azzal, hogy mind a négy rangos európai tókerülő versenyt megnyerte ebben az évben.
„Az, hogy csak hat kvalifikációs futam volt, az semmiképpen nem jó. Ha folytatódhatott volna a verseny a döntőkkel, nem lettem volna elégedetlen ezzel a kezdő szakasszal. Az utolsó napon pedig a három nagy szeles futam, csapkodó, rendszertelenül ide-oda forgó szélben… ez még nekem sok volt. Elengedem ezt az eredményt, a tanulságokat magammal viszem.” – így értékelte a két nap alatt lezavart csingtaói ILCA világbajnokságot Érdi Mári, aki a 14. helyen végzett.
Kiemelkedő magyar eredménnyel zárult május 17-én az ILCA világbajnokság Csingtaóban. A férfiaknál Vadnai Jonatán (BYC), a párizsi olimpia negyedik helyezettje fantasztikus teljesítménnyel, az összetett 4. helyen zárta a világeseményt. A női mezőnyben a világ- és Európa-bajnok Érdi Mári (MVM) a 14. helyen végzett.
Az ILCA mezőnyök számára három, a kalózosok számára kétnapos versenyen nagyon komoly kihívásokkal kellett szembenézni a Héjj Ádám vezette rendezőségnek. Bár látszatra volt szél, valójában azonban versenyzésre alkalmas körülmények csak a verseny kisebb részében adódtak, s ezeket a rövid időszakokat a rendező maximálisan ki is használta. Így jött össze minden osztály számára három-három futam, ami első blikkre kevésnek tűnik, de ezúttal ebben az időszakban nem volt reális lehetőség több menet megrendezésére.
Május 10-én és 11-én rendezte meg a Steering The Course női csapatversenyt az Alsóörsi Marina, társszervezőként a Magyar Vitorlás Szövetséggel és elmúlt években a női csapatversenyek megszervezésében nagy szerepet játszó Penge VSE-vel.
2025. May 5.
Ahogy legutóbb láthattátok a szezon már javában dübörög Agárdon de az első kanyar se volt ingyen, a hajót amiben parádéztam még elő kellett
...2020. October 30.