Címke: video

Így nézett ki a Rhea szezonja képekben

Hangulatos videót kaptunk Merlintől a Rhea 2016-os szezonjáról.

Csak hedonistáknak

Jártam már Kastelán, de éjszaka zuhogó esőben megtalálni a kikötőt még egy jól programozott navigációs rendszert is kifektet. Fogalmam sem volt, hogy az Azure Ventures Zrt. rendezvényére érkező, jobbára életében először hajóra szálló résztvevők hogyan jutottak el a megnyitó terített asztalaihoz, de ott voltak.

Nomad dalpremier: "Csak a szélre várok" Csak a Portholeon

Nagy megtiszteltetés ért minket, mikor a Nomad zenekar a Porthole felületét választotta a "Csak a szélre várok" című dalának premierjéhez.

VI. Folkboat találkozó – nem tudunk hibázni!

Idén hatodik alkalommal találkoztak a Folkboatok, hogy egy közös túrázás keretén belül együtt töltsenek néhány felejthetetlen napot, aminek az emlékeivel sikerül valahogy kihúzni a következő csaknem egy évet.

Bravo Boats – Decathlon körkapcsolás 2016. Július 18-31.

Természetesen a Kékszalag után sem áll meg az élet, csupán átlépünk a szezon második felébe. Folytatódnak a versenysorozatok, jönnek az Országos Bajnokságok, Cadet és 420&470 Junior EB-t rendeznek a Balatonon, augusztus eleje pedig az olimpiáról és olimpikon vitorlázóinkról szól majd, hisz nagyon szurkolunk nekik!

Mostani körkapcsolásunk a Kékszalag utáni időszak legfontosabb versenyeit foglalja össze képekkel, videókkal!

Cadet EB Tihanyban

Bő kétórás várakozás után nagyjából a semmire ment vízre a Cadet Európa-bajnokság mezőnye a verseny első napján, de bejött a főrendező Beliczay Márton húzása: alig 20 perc várakozás után az elhaló keleti szél romjain gyönyőrű déli épült fel. A 160 fokról fújó. átlagosan 9-11 csomós szélben a második - fekete zászlós - rajttal indult az éles küzdelem a kontinens bajnoki címért.

420 vb 3. és 4. nap

Kicsit lemaradásba kerültem a beszámolókat illetően, de tegnap nagyon későn végeztünk, ma, csütörtökön pedig elég korán keltünk, és a kettő között sok feladatot kellett megoldanom.

Bravo Boats - Decathlon körkapcsolás – Kékszalag Extra

Túl vagyunk az év legnagyobb vitorlás versenyén, a Kékszalagon és az azt megelőző versenyeken, a Fehér szalagon, a Horváth Boldizsár emlékversenyen és a gyermekek versenyén, a Kékpántlikán. No meg sajnos egy olyan viharon is, amilyet nem nagyon láttunk még az elmúlt pár évtizedben. Múlt heti körkapcsolásunk kimaradt, hiszen július 13-án szerdán, mindenki aki élt és mozogott, már a másnap kezdődő Kékszalag lázában égett, hajót szerelt, vagy épp úton volt Füredre, hogy ne késse le a másnapi rajtot! A Bravo Boats – Decathlon körkapcsolás e heti kiadásában igyekszünk most összefoglalni minden történést, beszámolót és képet, ami a Kékszalagon, előtte és a hozzá kapcsolódó versenyeken történt!

Dragon EB Szentpéterváron

Hétfőn az első futammal megkezdődött az idei Dragon Európa-bajnokság, amelyet Oroszországban, Szentpéterváron tartanak. Az első futamban a Johanna nevű magyar hajó (Kis-Szölgyémi Ferenc, Kiss Tamás, Vezér Károly) az ötödik helyen futott be, ami nagyon jó előjel a korábbi világbajnoki negyedik helyezett magyar csapat számára.

Bravo Boats – Decathlon körkapcsolás 2016. 06.27. – 07. 03.

Optimist ranglista verseny, Ügyvéd Kupa, Subaru-EGIS Kupa, hagyományos Szombati Sorozat vitorlásverseny Keszthelyen, Borsod Megyei Vitorlás Bajnokság a Mályi tavon. Volt bőven történés most is, miközben a katamaránok és liberák fel s alá cirkálnak Füred előtt, készülvén az előttük álló Kékszalagra. Ezen a héten is vannak külföldi sikerek, Ópésaink elismerésre méltó eredményeket futottak a világbajnokságon, természetesen erről is beszámolunk mai összefoglalónkban.

Bravo Boats – Decathlon Körkapcsolás 2016. Június 20-26.

Igazi kánikula köszöntött ránk a szünidő első hetében, a hétvégén pedig nem lehetett panasz sehol a szélre. Szél, meleg, napsütés jellemezte az időjárást, mely igazán kedvezett még a kishajós versenyzőknek is, hisz 30 fokban bizony nem esik rosszul a fröccsenő víz még akkor sem, ha az arcunkban köt ki. Nem csak a Balatonról de a Fertő tóról is érkezünk beszámolókkal, ahol igen prominens vendég nyitotta meg a regattát.

Népes mezőny, sok gyakorlás, pörgős futamok, látványos videó

Ahogy azt már korábban megírtuk, a tavalyi „próba futam” sikerén felbuzdulva, 2016-ban immár JET TRAVEL – QUANTUM SAILS PÉNTEKI TRÉNING 2016. néven fut az egész szezonon át tartó, péntek délutáni, rövid, pörgős pályákon zajló edzés/versengés melyet a Magyar J24 Osztály az egykori Pénteki Regatták szellemiségében hívott életre.

SAN REMO 420-AS VB: Magyar válogatott-keret hírdetés

A múlt hétvégén Balatonföldváron megrendezésre kerülő Csoki Kupával a 420-as hajóosztályban is lezárult a 2016 évi EB-VB válogató versenysorozat.

Több mint 1400 gyerek vett részt a vitorlás nyílt napon

Sikeres volt idén is a Go Boating, a vitorlás nyílt nap. A Magyar Vitorlás Szövetség a Magyar Olimpiai Bizottság szakmai támogatásával, a Balatonon, Fertő-tavon, Velencei-tavon és az Orfűi-tavon, 17 vitorlás egyesület részvételével szervezte meg az eseményt.

Beszámoló a Hámori tavi versenyről

2016. június 11-12. napján a Deboti Vitorlás Sportegyesület rendhagyó, exkluziv versenyt rendezett a Miskolc közvetlen vonzáskörzetében található Hámori tavon, Lillafüreden két hajóosztály számára (Optimist, Laser).

Go Boating - a magyar vitorlázás nyílt napja június 9-én

Idén is megrendezik a magyar vitorlás sport nyílt napját, amely tavaly debütált, és hatalmas sikert aratott. A rendezvényt, amelyet a Magyar Olimpiai Bizottság is támogat, június 9-én, csütörtökön, közel húsz vitorlás iskolában és egyesületben tartják meg.

Bravo Boats – Decathlon Körkapcsolás. 2016. május 23-29.

Igen, tudjuk, limitidőn túl jöttünk a mostani körkapcsolással. De szerencsére verseny összefoglaló rovatunk „versenyszabályai” nem annyira szigorúak, így van lehetőségünk megvárni minden befutót.

Beszámoló a II. 8mOD Baráti Találkozóról

Az idén már talán hagyományosnak mondható találkozónkat most is az Évadnyitó után tartottuk. Faragó Norbi (főszervező) feláldozta magát és nem indult a versenyen, hogy mire az osztálytársak partot érnek Földváron, minden készen álljon. Mi (nekem8) próbáltunk jól menni, hogy időben átérjünk segíteni, de ez sajnos nem jött össze, így öt körül tudtunk partot érni. Addigra Norbiék, az Audi és a Spari elkészültek mindennel. Messziről lehetett érezni a finom vacsora illatát.

Videón a Folkboat Egykezes'16

Többnyire jó széllel és végig remek hangulatban zajlott az első, hagyományteremtő jelleggel rendezett klasszikus hajók szóló tókerülő túrája, a Folkboat Egykezes'16.

Szólóban a tó körül. Folkboat Egykezes’16

A történet még 2012-ben kezdődött. Akkor tettem meg először a kört egyedül, egy hirtelen ötlettől vezérelve. Elvégre a szólóvitorlázás nem csak a kiváltságosok sportja. Bárki belevághat, aki tisztában van saját állóképességével, és van a környezetében egy biztonságos hajó.