Címke: kékszalag

Nevezés, de hogyan?!

Volt szó annak a feltételeiről, hogy minek kell megfelelni, ha vitorlás versenyezni szeretnél. Most arról szeretnék írni, hogy ha a feltételek adottak, miként folyik a nevezés és az elindulás.

Versenyezni, de hogyan?!

Az utóbbi időben több olyan kérdés érkezett hozzánk, hogy mi a teendő, ha valaki versenyzésre adja a fejét. Itt próbáljuk összegyűjteni az információkat.

46. Kékszalag Audi Nagydíj sajtótájékoztató

Mintegy hatvan újságíró részvételével tartotta sajtótájékoztatóját a versenyt rendező Magyar Vitorlás Szövetség a balatonfüredi Vitorlás étteremben.

Cikkpályázat: Emlékek. Szabályok. Szabályok???

A szezon végeztével jobb híján a nyári eseményeken elmélkedem. Az idei év legnagyobb élménye a Kékszalag volt. Igazi férfias „verseny a javából”.

Mi lesz veled Kékszalag?

Ez az okoskodónak tűnő írás jobbító szándékkal született. Könnyű a kibicnek, mondhatná a bennfentes olvasó, de most nincsenek kibicek, mert bennfentesek se nagyon vannak. Ennek megértésére íródott a bevezető helyzetelemzés, amiből megtudjuk, hogy az Ószövetség már nem nagyon, az Új- meg ki tudja mikor lesz képes hatékonyan foglalkozni a vitorlázás legnagyobb eseményével.

Free Kékszalag!

A kritikus tömeg mozgató erejét a bringások egy rendezvény névválasztása során orozták el a fizikusoktól. Jól tették. Valóban úgy tűnik, hogy a tömegeket megmozgató rendezvények mögött kell, hogy működjön valami kollektív meditációs kapcsolat, ami leértékeli az egészséges komfortigényből táplálkozó alternatívát, a hedonista lustázást.

Kékszalag végeredmény, összefoglaló

Szombat reggel kilenc óráig – nem-hivatalos adatok szerint – 474 hajó teljesítette az idei Kékszalag távját. Mintegy száz hajó feladta a versenyt. A hivatalos eredménylistára még néhány órát várni kell, az utolsó óvási határidő szombat 12.00 óra.

A 44. Kékszalag

A Kékszalag záróbuliján illik mindenkinek gratulálni. Nyilván ott van mind a 30 hajóosztály dobogósa, az abszolút lista győztesei, és a különdíjjal jutalmazottak. Ez alkotja a tömeg gerincét legalább 100 csapat családtagokkal szurkolókkal.

45. Kékszalag VIDEÓ

Ilyen volt a Kékszalag, ahogy mi láttuk.

Kékszalag 2011 a Gardazzurrán

Igazság az, hogy tőlünk nem szokatlan módon az idei Szalag is hetekkel korábban kezdődött! Mégpedig egy versenyfutással az idő ellen!

2011 Kékszalag, ahogy az E-2 Johanna (1942) fedélzetéről láttuk.

Szerda délután megérkezett a csapat minden tagja és gyors manőver tréningre mentünk az Alsóörs előtti vízterületen. 6 körül már egész kellemes 3 Bf DK-i szél fújt. Jót vitorláztunk.

Beszámoló: Sötétkékszalag, így álltunk ki.

Nagy várakozásokkal néztünk a Kékszalag elé. A 2010-es szalagot is szerettük, de azért 39 óra az sok. 3 millió szúnyog / négyzetméter pedig még annál is több.

Kékszalag hivatal

Tudjuk, hogy a Kékszalag, a magyar vitorlázás legnagyobb ünnepe, az ESEMÉNY amire készülni kell egész évben, és amiről beszélni lehet évekig. Nincs két egyforma, ha a külső körülmények nyomait keressük csak a közelmúltban ott a kisvizes, a szúnyogos, a viharos, a szélcsendes, az elkalkulált, most a csütörtökös, kinek mi jut az eszébe...

Miért nem indulok a Kékszalagon? vagy: a megpecsételt vitorlázás

Előre kell bocsátanom nem származom ( sajnos) vitorlázó dinasztiából. Ezt csak azért mondom, mert egy nagyon kedves vitorlázó barátunk aki idén nem indul a 43. Kékszalagján, amikor a döntése okáról faggattuk ő csak ennyit mondott: „Á, ez már nem ugyanaz!„

Női csapat a kékszalagon.

Nem ez az első alkalom, hogy a Raffica VSE színeiben női csapat is indul a Kékszalagon. 2008-ban Karácsony Réka kormányzásával, egy akkor még Magyarországon újdonságnak számító Melges 24 típusú hajóval indult a női csapat.

Kékszalag visszaszámlálás

Július 14-én, csütörtökön 9.00 órakor rajtolnak a legnagyobb magyar vitorlásverseny, a Kékszalag résztvevői a Balatonfüred előtti rajtvonalról. A 43. Kékszalag Telekom Nagydíj legnagyobb kérdése újra: megdőlhet-e az 1955-ben felállított Kékszalag-rekord, amelyet a Nemere II. 75-ös cirkáló tart. 10 óra 40 perc alatt teljesítette a távot.

8-1=7, Asso immár hét fővel is!

Módosítva korábbi határozatát új döntést hozott az MVSZ. Az ASSO-k immár hét fős legénységgel is indulatnak a 2011-es Kékszalagon.

ASSO 99 designed by MVSZ

Igen nehéz az MVSZ határozatai mögé valami jól kiszámítható és következetes koncepciót vizionálni. Az még nem lenne baj, hogy parciális érdekek sokszor felülírják a szervezet valódi küldetését, de amikor a döntések jogszerűsége is megkérdőjelezhető, az már hitelességi kérdéseket is felvet.

Egy szürke eminenciás - Somogyi Miklós

Régen nem övezett ekkora érdeklődés Magyarországon egy vitorlázáshoz köthető technikai innovációt.

Kékszalag kihívók: Nagy Rozsda Attila

Aki orrhosszal szeretné nyerni a Kékszalagot. A Fehérszalagon némi előnnyel éri el a Principessa a kenesei bóját, majd láthatóan technikai problémákkal küzdve leszerel, és egy szál fokkal hazatér.

4 5 6 7 8