Világrekord: vakon, egyedül és kormány nélkül Isle of Wight körül
2025. July 27.
Dani Pich vak, a Patí Catalá-t nem egyszerű irányítani, Isle of Wight körbevitorlázása pedig rengeteg kihívást tartogat.
Az alábbiakban letölthetőek a 46. Kékszalag vitorlásverseny abszolút és osztályonkénti eredményei.
Alább olvasható a 46. Kékszalagot feladni kényszerülő Principessa beszámolója. Mi történt pontosan? Itt kiderül.
9 forduló 1 halzolás 15 órás menetidő. Nem egy bonyolult történet, mégis minden tagom fáj.
Folyamatosan követheted a 46. Kékszalag vitorlásverseny eseményeit ebben a cikkben!
Találtunk egy remek mobilappot, az ANGL-t, aminek segítségével élő videókat lehet megosztani vagy nézni.
ANGL élő közvetítés Tőletek, Nektek! Kölön a keleti, és külön a nyugati medencében adó hajók képeit követhetitek itt nyomon.
Mi érdekli legjobban az embereket két nappal a 46. Kékszalag vitorlásverseny előtt? Persze, hogy az időjárás!
Ne menjetek el tétlenül a Kékszalag látványos jelenetei mellett! Tessék megörökíteni mindazt a szépséget, izgalmat, a csapat örömét amiben a verseny során részetek lesz!
Ez nem az a szokványosan sokkoló rákos történet, amit már meg sem hallgatnak az emberek. Olvasd végig és Te is meglátod, hogy most nem mi kérünk, hanem mi adunk. Kiderül, hogy milyen erő rejlik egy bátor vitorlás szívében és az együttműködésben.
Volt szó annak a feltételeiről, hogy minek kell megfelelni, ha vitorlás versenyezni szeretnél. Most arról szeretnék írni, hogy ha a feltételek adottak, miként folyik a nevezés és az elindulás.
Az utóbbi időben több olyan kérdés érkezett hozzánk, hogy mi a teendő, ha valaki versenyzésre adja a fejét. Itt próbáljuk összegyűjteni az információkat.
Mintegy hatvan újságíró részvételével tartotta sajtótájékoztatóját a versenyt rendező Magyar Vitorlás Szövetség a balatonfüredi Vitorlás étteremben.
Módosítva korábbi határozatát új döntést hozott az MVSZ. Az ASSO-k immár hét fős legénységgel is indulatnak a 2011-es Kékszalagon.
Igen nehéz az MVSZ határozatai mögé valami jól kiszámítható és következetes koncepciót vizionálni. Az még nem lenne baj, hogy parciális érdekek sokszor felülírják a szervezet valódi küldetését, de amikor a döntések jogszerűsége is megkérdőjelezhető, az már hitelességi kérdéseket is felvet.
Régen nem övezett ekkora érdeklődés Magyarországon egy vitorlázáshoz köthető technikai innovációt.
Aki orrhosszal szeretné nyerni a Kékszalagot. A Fehérszalagon némi előnnyel éri el a Principessa a kenesei bóját, majd láthatóan technikai problémákkal küzdve leszerel, és egy szál fokkal hazatér.
2011-ben a tókerülő parti rendezvényeinek megszervezésére egy a vitorlázásban kevéssé ismert, ám egyéb sportrendezvényekben járatos külsős cég kapott megbízást.
Több MVSz elnökségi értekezletet volt szerencsém az utóbbi időben végigücsörögni, és be kell vallanom, nem jutottam el a tisztánlátásig...
A 2010-es "Év Honlapja" pályázaton a kékszalag.hu -weboldal is részt vett. Ez olyan sikeresen tette, hogy megszerezte az Életmód és Sport kategória Minőségi díját, az alábbi értékeléssel: